هامين گل ماهامين گل ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

لحظه هاي ناب بي تكرار ما

آقا هامین ،دلدلک خانم ودیدار در پارک ملت

1393/4/7 0:23
نویسنده : مامان
386 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان روز پنجشنبه1393/04/05  من و شما به همراه خاله جون ،بالاخره یکی از دوستان عزیز وبلاگیمون روکه خیلی دلمون میخواست از نزدیک ببینیمشون در پارک ملت ملاقات کردیم.خاله سارای مهربون و دلسا خانم گل.خیلی خوب بود هامینم خیلی خیلی.دلسای مهربون  خیلی نازتر از عکس ها ش بود و خاله سارای عزیز هم خیلی نازنین تر از اون چیزی که فکرش رو می کردم.

شما دوتا وروجک کلی آتیش سوزوندید و ماهم حسابی از دست کارهای شما خندیدیم.خیلی از کسایی هم که از اونجا رد می شدند محو شما دوتا فرشته می شدند.انگار انرژی شما کل فضای پارک رو گرفته بود.

باورت نمیشه من چه انرژی از این دیدار گرفتم.هنوز هم وقتی عکس ها رو نگاه می کنم یا به اون ساعت فکر میکنم.کلی حس خوب میاد تو وجودم.خدایا شکرت به خاطر وجود این فرشته های نازنین و شکرت به خاطر وجود دوستان خوبمون .

خاله سارای عزیز و دلدلک قشنگم ما از دوستی با شما خیلی خوشحالیم وامیدواریم که دوستیهامون سالیان سال برقرار و مستدام باشه.محبت

پ.ن:ممنون از بابایی  که کمکمون کرد به این دیدار بریم.

                                

                                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله الهه
8 تیر 93 1:02
همیشه به گردش و خوشی باشید.
مامان
پاسخ
ان شاء الله اين دفعه همه باهم خاله جون
دلسارا
8 تیر 93 15:01
خاله پگاه من و دلسا عاشق صمیمت و مهربونی تو و خواهرت و خوش اخلاقی های هامین شدیم. دوستی مون هم انشااله پایداره . گفتم که باید جشن دانشگاه تمام فسقلی های کلوب رو با هم بگیریم .
مامان
پاسخ
مهربوني از خودتونه خاله سارا.انشاءالله كه همشون موفق باشن و يه جشن حسابي براشون بگيريم.واااي خداجون
مامان بهنوش
17 تیر 93 8:53
همیشه به گردش و تفریح پسر خوشگلم...ایشالله همیشه شاد باشی و لبت پر از خنده گل پسر...قدر مامان نازت رو بدون گلم..خیلی برات زحمت میکشه...
مامان
پاسخ
فدات خاله بهنوش.انشاءالله دفعه ي بعد شما و مهران گلي روهم زيارت كنيم
مامان فاطمه
18 تیر 93 21:17
گل نازنینم همیشه خوش باشی......
مامان
پاسخ
مامانی امیرحسین جونی
23 تیر 93 16:18
همیشه بهتون خوش بگذره و پر از انرزی مثبت باشین
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون.واقعاًبودن اين فرشته ها به آدم انرژي مثبت ميده
مامان ندا
23 تیر 93 23:48
آقاهامین پیشاپیش تولدت مبارک ان شالله جشن120سالگیت
مامان
پاسخ
ممنون خاله ندا.واقعاًسورپرايزمون كردي
مامان ندا
23 تیر 93 23:49
ازجشنت برای ماهم عکس بذاردلمون بازبشه ازبس ....
مامان
پاسخ
انشاءالله كه از اين به بعد خوشي باشه نداجون.نوژان گل رو ببوس.
مهزاد مامان عرفان
24 تیر 93 16:50
قشنگ شدی گل شدی شدی مثل عروسک عزیز من گل من تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااارررررررررررررررررررررررررررک456
مامان
پاسخ
ممنون خاله جون كه به ما سرزدي و ممنون از شعر زيبات