هامين گل ماهامين گل ما، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

لحظه هاي ناب بي تكرار ما

پسرك دورقمي من...

1393/2/28 0:51
نویسنده : مامان
320 بازدید
اشتراک گذاری

بوسگل پسرمامان سلام،ماهگردهاي تولدت دورقمي شد عشقم.مباركت باشه ان شاءالله ١٠٠٠ ساله بشي عزيزكم.نمي دونم ماماني خوشحال باشم يا ناراحت.خوشحال ازاينكه نفسم روز به روز داره بزرگتر ميشه و آقا تر و ناراحت از اينكه اين روزهاي قشنگ مثل برق و باد دارن ميگذرن.انگار همين ديروز بود كه ١٠روزت بود.اميدوارم كه روزهامون به خوشي و سلامتي بگذره.اما برات بگم از اتفاقات ماهي كه گذشت.توي اين ماه من و شما شديدا سرما خورديم و مجبور شديم بازهم مزاحم ماماني بشيم تا كمي بهتر بشيم.نمي دوني مامان جون انقدر بد سرفه ميكردي كه با هر سرفه ات دلم ميخواست بميرم،خوب خداروشكرالان بهتري.يكي ديگه ازاتفاقات مهم اين ماه اولين سفر شمابه شمال كشور و درياي خزر بوداون هم به همراه مانا جون اينا.خيلي خوش گذشت ،البته ناگفته نماند كه خاله جون و مانايي كلي تو نگهداري شما بهم كمك كردن مرسي...البته عكسهاش رو به زودي در ادامه ي همين پست برات ميذارم.همچنان دوست داري از همه جا بگيري و وايستي و بيشتر ازهمه هم دوست داري كه ازيقه من بچسبي وبلند شي وبيايي تو بغلم پسر بغلي من .همچنان سينه خيز ميري و به كل خونه سرك ميكشي و من هم به دنبالت.راستي عزيزم سومين مرواريد قشنگت هم ٩٣/٠٢/٢٥ جوانه زد.مباركت باشه شيرين پسرم.ان شاء الله كه هميشه سالم و تندرست باشي.اين هم شرح مختصري از ماه دهم.دوسسسسستتتتتت دارم بي نهايت.

عشق مامانمحبت

نفس مامان به همراه مانای گلم که کلی مراقب هامین بودبوس

یک صبح بهاری لب دریا

وپس از کلی شیطنت یک خواب شیرین دریایی..خواب

پسندها (1)

نظرات (4)

خاله بهنوش و مهران
26 اردیبهشت 93 10:04
مبارک باشه هامین جونم. دندون جدیدت هم مبارک خاله جون. ایشالله به سلامتی. نبینم مریض شدی عزیزم.بلا به دور باشه. ایشالله در کنار مامان و بابا روزهای خوشی داشته باشین عزیزدلم.
مامان
پاسخ
يه دنيا ممنون خاله جونم
خاله الهه
27 اردیبهشت 93 18:28
دهمین ماهگرد تولدت مبارک پسرک شیرین دو رقمی
مامان
پاسخ
ممنونم خاله الهه جونم
دلسارا
28 اردیبهشت 93 14:22
پسرک خوشگلم . انشالاه که سه رقمی بشی . همیشه هم به مسافرت و گردش و خوشی . دندونت هم مبارک باشه . عکسهات هم که عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان
پاسخ
ممنون خاله جونم،مثل هميشه نظرلطفت
مامان فاطمه
3 خرداد 93 23:25
الهی دورت بگردم قشنگم...مبارکه هوراااااااااااااااااا
مامان
پاسخ
خدانكنه خاله جونم،مرسي هزارتا