هامين گل ماهامين گل ما، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

لحظه هاي ناب بي تكرار ما

چهاردست و پا...

1393/3/4 0:32
نویسنده : مامان
218 بازدید
اشتراک گذاری

بعععععلللله بالاخره پسرك ما هم چهاردست و پا رو شدهورررررا شايد خيلي ها با خوندن اين مطلب بگن ههه چه مامان خوشحالي!!!!اما من خيلي خوشحالم پسرم چون خيلي جاها خونده بودم كه چهاردست و پا رفتن يكي از مراحل مهم رشد كودكِ،وخيلي دوست داشتم كه شما هم قبل ازراه افتادن اين مرحله رو طي كني كه خدا رو شكر روز سه شنبه ١٣٩٣/٠٢/٣٠خونه ي خاله جون دوقدمي رو چهاردست وپارفتي و از اون روز هم به تعداد قدمهات اضافه ميشه....قدمهات هميشه وهميشه استوار همه ي هستي من....الهي مامان فدات بشه كه يكي يكي ازنگراني هاي مامان كم مي كني اگرچه كه نگراني هاي من هيچ وقت تمومي ندارهخسته

پسندها (3)

نظرات (9)

مامانی امیرحسین جونی
4 خرداد 93 3:08
خدا حفظ کنه پسری رو براتون پسمل من 2 ماه کوچیکتره چه قد خوب که چهار دست و پا شده واقعا خوشحالی داره جینگول من که هیچ خبری نیست از چهاردست و پا رفتنش منم شنیدم که هر کدوم از مراحل رشد که انجام نشه بچه یه مهارت و توی بزرگسالی از دست میده بوس واسه ی پسملمون
مامان
پاسخ
ممنون عزيزم كه به ما سرزدين.خدا اميرحسين نازرو هم براي شما حفظ كنه.ان شاءالله اميرحسينم هم زود زود نگراني شما رو ازبين ميبره
مامانی امیرحسین جونی
4 خرداد 93 18:53
با افتخار لینک شدین
مامان
پاسخ
parnia
4 خرداد 93 20:00
هورررررررررررررررررررااااا الهی که خاله فدای اون دست و پاهای کوچولوت بشه انشاءالله همیشه و همیشه پیشرفتتو ببینم عشقمممممممم . آبجی نازم تبریک میگم به توام. خواهره مسئولیت پذیر و مهربونه خودم دورتون بگردم من آخه. کلی بوس واسه هر دوتون
مامان
پاسخ
خدا نكنه خاله جونيم،خدانكنه خواهرگلم.مرسي آبجي جونم ازانرژي مثبتي كه با كامنتهاي پرازمحبتت برامون ميفرستي.يك عالمه بوس گندالو ازطرف من وهامين گلم براي بهترين خاله ي دنيا.....
مامان فاطمه
5 خرداد 93 14:26
آفرین جیگرقشنگم ...............الهی قدمهایت استواروبرجا.........بوس از طرف من ومانا
مامان
پاسخ
مرسي خاله ايي.كلي بوس هم از طرف من و هامينم براي خاله و دخترخاله ي مهربونمون...
دلسارا
7 خرداد 93 15:30
خوب بایداین نوید رو بهت بدم که روزهای خوشت تموم شد . باید یه سره بدویی دنبالش که مبادا جای خطرناک نره . دیگه رسما خودت نیستی . میشی دست و پای هامین خان مبارک باشه هامین جونم
مامان
پاسخ
آخ آخ سارا جون يعني از زمان سينه خيزرفتنشم بيشتر بايد بدوم!!!!!!حالا دويدنش كه هيچ ميترسم آخرسر باباي بيچارش سوء هاضمه بگيره ،همين الان هم به هيچ كاري نمي رسم...
الهه
11 خرداد 93 10:03
سلام مبارک باشه اما خدایی از حالا دیگه باید فقط دنبالش بدویی پسری منم تیرماهی هست خوشحال میشیم بهمون سر بزنی.
مامان
پاسخ
سلام خاله الهه جون ممنون كه به ماسرزدي و خوشحاليم كه يه دوست خوب ديگه اون هم از نوع تير٩٢ به دوستانمون اضافه شد.
خاله بهنوش و مهران
11 خرداد 93 15:25
چشم و دلت روشن عزیزم. از الان خسته نباشید میگم بهت که از این به بعد همش در حال متر کردن خونه هستی با گل بسرت...
مامان
پاسخ
مرسي خاله بهنوشي.سلامت باشي شما هم خسته نباشي آخه ما اون موقع هم كه مثل سربازها سينه خيز ميرفت دائم در حال متركردن خونه بوديم
دلسارا
17 خرداد 93 0:51
پگاه جونم من و چند تا از ماماناي تيرماهي يه كلوب درست كرديم . تو هم اگه خواستي بيا
مامان
پاسخ
ممنونم سارا جون كه به منم خبردادي.حتماً ميام عزيزم.
دلسارا
21 خرداد 93 17:03
گروهمون تو واتزاپ هست و وايبر . اگه مشكلي برات نيست