هامين گل ماهامين گل ما، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

لحظه هاي ناب بي تكرار ما

اولين آرايشگاه

1393/3/25 2:11
نویسنده : مامان
264 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم،سلام قندعسلم.ببخشيدمامان جون كه ديربه دير وبلاگت رو آپ مي كنم،چون دائم به دنبال شما داريم باهم خونه رو مترميكنيم و ديگه وقتي برام نمي مونه.

روز پنجشنبه ١٣٩٣/٠٣/٢٢ با باباجون براي اولين بارشما روبرديم آرايشگاه.چون اولين باربودو ما كمي استرس داشتيم رفتيم آرايشگاه كوكي كه مخصوص بچه هاست تا شما كمتر اذيت بشي خدا رو شكر دركل همه چيز خوب بود و عشق من ناز بود نازتر شد.الهي مادر فدات بشه نفسم.ان شاء الله داماد بشي پسرك گل من.به زودي عكسش رو هم برات ميذارم جيگرم.....عاشقونه مي پرستمت...اینم عکس:

   

پسندها (1)

نظرات (5)

خاله بهنوش و مهران
30 خرداد 93 15:21
الهههههههههههی ...مبارک باشه عزیزم...ایشالله شب دامادیت گل پسر
مامان
پاسخ
مرسي خاله جون.ان شاء الله دامادي مهران نازم...
دلسارا
31 خرداد 93 17:42
هامین باید همینجا بهم قول بدی وقتی رفتی و سربازی و کچل کردی هم بیای عکس بذاری مو خوشگله ...
مامان
پاسخ
قول مردونه خاله سارا ....
مامانی امیرحسین جونی
3 تیر 93 2:46
آخی نازی ی ی ی ی ی من موهاشو دوست داشتم مبارک باشه
مامان
پاسخ
سلامت باشي خاله جون.ماهم خودمون خيلي موهاشو دوست داشتيم اما هم اذيتش ميكرد هم خيلي نازك شده بود.
خاله الهه
8 تیر 93 0:58
الهی چه ناز شدی خاله جونم مبارک باشه انشاالله ارایشگاه دامادی
مامان
پاسخ
مامان فاطمه
18 تیر 93 21:25
قربون قیافه نازت بشم من......ماه من الهی دامادیت رو ببینم
مامان
پاسخ
خدانكنه خاله جونم.نگو خجالت ميكشم